Pakketservice
Goederenontvangst voor een huurder van een opslagruimte.
Eurobox Self Storage biedt bedrijven die een opslagruimte huren de mogelijkheid de goederen of pakketten voor hen in ontvangst te nemen. Het wachten op de koerier of pakketdienst of het hiervoor thuisblijven is voor veel ondernemers tijdverspilling. De medewerkers van Eurobox zijn dagelijks aanwezig en kunnen uw zending, in de vorm van pallets of pakketten voor u in ontvangst nemen waardoor u uw kostbare tijd aan uw bedrijfsvoering kunt besteden! Naar wens plaatst de servicemedewerker de spullen in uw opslagruimte of bewaard deze voor u bij de receptie zodat u deze kunt afhalen op een door u gekozen moment en in deze vervolgens in uw eigen opslagruimte kunt plaatsen.
Emailnotificatie
Zodra de goederen zijn ontvangen ontvangt u als klant een emailnotificatie van de medewerkers van Eurobox. Voor deze notificatie hoeft u niets extra te betalen en weet u het direct als uw zending aangekomen is.
Controle ontvangst goederen bij de pakketservice
De medewerkers van Eurobox controleren bij ontvangst uw zending op volledigheid, breuk en schade. Zo nodig laten zij de koerier of pakketdienst hiervan een aantekening maken zodat u naar uw leverancier aan kunt tonen dat uw zending niet compleet of beschadigd is ontvangen. Uiteraard zullen wij u als klant tevens informeren bij afwijkingen.
Informeert u naar de voorwaarden voor het in ontvangstnemen van pakketten en zendingen bij één van onze medewerkers.